К.Ш. Загаштокова

Туристско-информационный центр как современный инструмент для продвижения туристской дестинации

Title: 
Tourist information center as a modern instrument of tourist destinations promotion
Год/Year: 
2015
№: 
5
Начальная страница/First page: 
94
Краткое описание: 
В статье раскрыт вопрос продвижения туристских дестинаций с помощью туристско- информационных центров (ТИЦ). Они становятся все более популярными, и в связи с этим актуален вопрос о роли ТИЦ в современной туристской индустрии. Рассматриваются перспективы и методы популяризации дестинаций с использованием современных информационных технологий. Предложены варианты улучшения стандартов функционирования туристско-информационных центров.
Short description: 
The question of tourist destination’s promotion by means of tourist information centers (TIC) is considered in the article. They become more and more popular, and because of it the question of TIC’s role in the modern tourist industry is actual. Prospects and methods of destination’s promotion with the use of modern information technologies are regarded. Variants of improving the standards for the functioning of tourist information centers are suggested.

Исследование особенностей организации обслуживания гостей во время их пребывания в отеле

Title: 
The investigation of service organization peculiarities of guests during their stay at а hotel
Год/Year: 
2014
№: 
2
Начальная страница/First page: 
182
Краткое описание: 
В статье описываются службы обслуживания гостиницы. Исследуются особенности организации обслуживания гостей во время их пребывания в отеле, тонкости и нюансы, что является самым существенным элементом в искусстве гостеприимства и сервиса. Описываются возможные моменты различия между желаниями гостей и обслуживанием в гостиницах.
Short description: 
The article describes the service hotel facilities. The features of guest service organization during their stay, some subtleties and nuances that is the most important element in the art of hospitality and service are considered. The possible differences between the desires of moments of guests and service in hotels are described.
Subscribe to RSS - К.Ш. Загаштокова